Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
...hm.. jeg må spekulere på maling vs vasking litt tror jeg. Hvis jeg maler tror jeg nok det må bli to strøk, det ser nemlig ut som det trengs I tid tar vasking og maling like lang tid, men maling krever mer forberedelse ift spakling, maskering, plast på gulv, møbler osv. Og så fører det gjerne mer med seg, skulle gjerne malt i litt lysere farge enn hva jeg har, og det kommer nye gardiner inn som et mulig prosjekt.... Får se. Gulvene er iaf skinnende rene nå, og det blir bare så deilig å komme hjem til de neste dagene. Å vaske et helt hus er i grunnen et greit alternativ til trimtur, svetten rant, masse tøy og bøy, bære hit og bære dit, alt mens jeg hører på krim på ørene. Anbefales virkelig å høre på lydbok mens en holder på - for det første glemmer en tiden, det blir mye mer spennende og en holder på litt lengre enn tenkt fordi det er så spennende.
Ja, mer forarbeid er det med maling, men hvis det uansett skal vaskes og du likevel har lyst på ny farge kan det jo være verdt å tenke på
Jeg hadde en koselig lunch med noen venninner i 14 tiden, og vi ble sittende og skravle en stund. Nå er jeg hjemme igjen og i gang med forberedelser til pizza til kvelds når sønnen kommer hjem fra speidertur. Tenker han er litt trøtt og vil kose seg med pizza på bordet når han kommer hjem Har etter hvert lært meg til å håndtere den pizzadeigen ganske greit nå, men jeg satt faktisk og lurte her om dagen på om det kanskje var mulig å prøve den brøddeigen som pizzabunn også, tror det ville gitt en litt tykkere bunn - og brødet får veldig deilig sprø skorpe.... hmmmm, kanskje et forsøk verdt en dag jeg har tid
Er visst bare du og jeg her inne for tiden Dollsinemor, hvor blir det av de andre? Er det vi som er veldig lite spennende å prate med eller?
|