Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-11, 19:53   #35
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan man stole på "anbefalt kcal" på Diett.no?

Opprinnelig lagt inn av Pingri, her.

Ikke se så mye på kcal, men pass på sammensetningen av næringsstoffer 75-20-5%, og hold deg under 20-25 karbo om dagen. Jeg har spist over 2000 kcal daglig og likevel mistet en kilo i uka på lavkarbo (i følge diett.no er mitt daglige energibehov 2143, så det er tydelig at et eller annet skjer på lavkarbo som ikke skjer med grete roede ;-) Stå på!

Hm... Ja det virker forskjellige fra pers til pers. Jeg får bare prøve meg fram. Stå på du også

Takk for svar