Sv: Den store felles ED-tråden
Hei, hei!
Jeg er heller ikke blant de mest erfarne, men kan bare si for min egen del at jeg er strålende fornøyd med kuren så langt. Er egentlig en mnd inn i fase 2, men grunnet ymse utskeiielser har jeg tatt en svingom innom fase 1 igjen for å få fart på ketosen.
De første 4 ukene gikk jeg ned 8 kilo fett og opp ett kilo muskler. Trente ikke, men gikk en del turer. Har nå gått ned til sammen 11 kilo på eurodiett, og synes i grunnen det har gått ganske knirkefritt.
Det sies at de største utfordringene kommer når man skal begynne å spise "normal" mengde mat igjen, så det vanskeligste hinderet er ennå ikke passert 
Dette er i allefall den kuren som har fungert best på meg, men slikt er sikkert individuelt. Ikke vært sulten en eneste gang siden jeg startet, og humøret er definitivt bedre. Lysten til å frotse i godsaker har definitivt avtatt (noe som kanskje er den knalleste "bivirkningen" av lavkarbo). Den relativt raske vektnedgangen er også veldig motiverende. Dette er i allefall en kur jeg vil anbefale til folk som skal ned mer enn "et par kilo til bikinisesongen".
Lykke til med avgjørelsen!

|