Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 23:56   #7
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Er alle her bare positive til lavkarbokurer?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Jeg tror ikke de som er negative til lavkarbo primært melder seg inn på dette forumet.
Det er nok sannsynligvis omtrent 100% pro-lavkarbofolk her inne
"Sannheten" finner du vel mest sannsynlig ved å få belyst så mange sider av saken som mulig, sette deg best mulig inn i hvordan kroppen fungerer, både generellt og for deg spesiellt. Når du har tilegnet deg all denne kunnskapen må du veie argumentene opp mot hverandre med vekting på hva du har lært om fysiologi og metabolisme.

Også må du huske på at alle sannheter er subjektive. Det som er en sannhet for deg kan være en løgn for andre

Dette var ikke for å være belærende altså... jeg er sikkert minst like forvirret som deg.
Poenget er at det mest sannsynlig ikke finnes sannheter, for noen trives fint på lavkalori også. Men jeg gjør ikke det, derfor er jeg her inne; fordi jeg fungerer bedre på lavkarbo enn lavkalori.
Kort fortalt er det min "sannhet", detaljene i den har jeg ikke funnet ut så mye av enda.

Takk for et godt svar