Oppgitt over lavkarbohumor
Generelt er all PR, god PR, men jeg synes at når program som Nytt på Nytt f.eks lager humor ut av det, og det på en så feilaktig måte, da blir det bare dumt og stygt! For meg er det et program mindre i gullrekka etter et par programmer hvor det høres ut som at det eneste vi gjør er å trøkke tryne fult med egg, bacon, smør, fløte og rømme... Det er jo så langt fra sannheten, i alle fall for min egen del, at det bare blir latterlig for meg, men jeg tenker på de stakkarene som ikke tør å prøve denne livsstilen på grunn av latterliggjøringen i mediene! De går jo virkelig glipp av noe!!!
På facebook i dag kom denne vitsen: I disse lavkarbotider: Husk at Fedon Lindberg ikke er den første grekeren som har lurt norske jenter med brødet sitt..!!!
Det er mer uskyldig humor, som ikke støter meg, men som likevel danner en sum av negative holdninger til lavkarbo! Når man selv har prøvd og sett at det virker, så ønsker man jo å bli en type "misjonær" for det, slik at andre også kan få muligheten til å oppnå det samme 

|