Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 10:28   #262
Viktor4u
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hallo Ketolikker

Dagens inveining var rett og slett nedslående, men ikke uventet. Har nemelig sett på vekten hver dag, og den vingler opp og ned, men trenden er nedover, så da får slike øyblikks målinger være kun for å dele.
Men her er de faktiske tall:

03.10-----104.5--- Startvekt
10.10-----102.5--- -2.0kg---
18.10-----101.6--- -0.9kg---
25.10-----102.2--- +0.6kg---

Har lagt til meg ny uvane, jeg har startet å drikke PepsiMAX, og det skal det bli slutt på, med virkning fra i dag.

Ellers så kan de kylling nuggetsen som Himelae anbefalte , anbefales supergodt var det.

Har hatt en bra treningsuke, med 1 time styrketråkk, 2 timer intervall trening, 3 timer rolig, kjenner det fortsatt i beina ( Kansje det er 0,6 kg).
Ser at man skal ha aktivitet hver dag 30 min gange, men det gjør vel ikke no med 1 eller 2 viledager. Skal på igjen med styrketråkk i dag.

Det er utrolig at jeg ikke klarer å gå ned, jeg trener mye, spiser nå etter ketolyse, men nei ikke noe ned.

Har en mistanke om at jeg ikke spiser nok fett, får nok i meg mer en nok vann / protoiner, men ikke nok fett. Er forresten ikke helt sikker på hvor mange gram eller %vis fett man skal ha i seg pr dag. Men mistenker at jeg er under hva som er lurt.

Men som andre her inne gir jeg ikke opp, bare justere på saker å ting

Ha en flott ketolsk dag og uke

Knut til 90: Hva spiser du av fett, hvordan ser din diett ut ?

MVH

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat