Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 15:03   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobrød fra funksjonellmat- For godt til å være sant?

Vel - én grunn til at ikke alle spiser slike brød, er at mange opplever at vektnedgang stagnerer ved bruk av brøderstatninger. Ikke ta sorgene på forskudd, det gjelder ikke alle - men det kan være verd å ha i bakhodet om det skulle bli aktuelt.

En annen grunn er at noen av oss ikke tåler så mye fiber/frø, og får trøbbel med fordøyelsen av det (dette inkluderer meg) - eller rett og slett prioriterer å bruke denne andelen av tallerkenen på "enda renere mat", som regel mer grønnsaker. Dette blir jo avhengig av den enkeltes filosofi og prioriteringer.

Kjempeflott at du har funnet et produkt/en løsning som gjør DIN kostomlegging og hverdag enklere! Mer kan man jo knapt be om.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat