Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 20:11   #413
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Tetsou, her.

Pause ?

Flere av oss har nå holdt på i 3 måneder, og er det ikke da lurt å ta en pause fra ketolyse kuren ?
Mener å ha lest noe om at effekten forsvinner, og at man må ta en pause for å kunne fortsette.

Hva mener dere om saken ?

Selv er jeg nærme første målvekt, og har ingen konkrete planer om ny målvekt, men det kan jo forandre seg..

Hm, jeg tok 4 dagers pause pga noe sykdom og legen "tvang" meg til å gjøre det. Jeg gikk bokstavlig talt opp 4,4kg uten å leve spesielt dårlig på 4 dager.
Mulig at pause er lurt(dog i følge boka er 6måneder null problem så lenge man sjekker kolestrol), men jeg kommer ikke til å ta noen ny pause når jeg akkurat har passert en av mine viktigste målvekter. Gå opp 4,4 kg igjen nå? Nei takk Er jo bare vann, men veldig demotiverende.

Nå går jeg ned maks 1 kg i uka, det vil si at en liten pause for meg vil fort ta 1 mnd å ta igjen for å komme til samme punkt.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat