Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 20:19   #1
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Fremgang på trening (styrke/muskler)

Hei!
For meg er trening en stooor del av det å gå ned i vekt. Jeg har jogget siden litt før jeg starta på ketolyse og kondisen blir fortsatt bedre og bedre.
Men jeg merker VELDIG stor forskjell på dagene. Noen dager er jeg mer eller mindre ustoppelig og noen dager er det som lårmuskla bare sier "nei, du får ikke lov til å løpe".
Jeg blir ikke sliten når det skjer og pusten/pulsen er ikke høy. Er bare som muskla ikke fungerer, regner det er pga jeg ikke har nok karbo i kroppen.

Når det gjelder styrketrening med vekter føler jeg ingen stor fremgang, samme der egentlig. Noen ganger går det veldig veldig bra, andre ganger klarer jeg ikke alle øvelsene i det hele tatt, null sjans.
Føler at musklene fysisk blir større, og har målt det, men igjen samme her: akkurat som musklene bare ikke har fysisk mulighet for å gjennomføre det jeg ber de om. Og jeg klarer ikke øke noe særlig på kilo på vektene jeg bruker.

Jeg er godt kjent med styrketrening fra mitt tidligere liv før jeg ble feit.

Det sies jo at ketolysekuren ikke er den ideelle kuren for noen som vil trene hardt, men jeg ser jo at noen her gjør det, noen inputs om hvordan?
Nå har jeg kommet under 30 i bmi takket være kuren, kanskje jeg burde bytte til "vanlig lavkarbo" for å få mer karbo til muskla når jeg trener?

Takk for eventuelle svar. Jeg trener ca 5 ganger i uka, og jeg må gjenta at problemet er ikke at jeg blir sliten.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat