Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 08:53   #19
Happy girl
Medlem

Happy girl sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: 5 uker uten vektnedgang. Hjelp meg

Åh så glad jeg er
Endelig ser det ut for at kroppen vil samarbeide litt om vårt felles prosjekt.
Idag har jeg endelig gått ned de 2,2 kg som jeg var gått ned men så gikk opp igjen av en eller annen mystisk grunn pluss 1,5 kg til så tilsammen er det nu 3,7 kg Happy happy
Jeg er gått kraftig ned på karbohydrater, dvs prøver de fleste dager og ligge under 15g for dagen og så er jeg blitt obs på mitt kcal inntak for jeg kan åpenbart ikke innta uendelige mengder mat, så innstramming måtte til.
Men nu har jeg det bra i kroppen, mine skuldersmerter er ikke så intense de fleste dager og jeg har endelig energi til og gå på turer og trene litt igjen
Så nu håper jeg at det går rette veien og jeg kansje når å gå ned noen kg til før jeg skal reise heim til mine foreldre og søsken og deres familie til jul. Hadde vært kjekt og kunne vist at jeg også endelig var begynt å gå ned i vekt (alle er tynne der) men vi får ta en uke av gangen foreløbig.

Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat