Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 09:43   #1
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av
Red face

Dilemma ... Hva ville du gjort?

Hei

I dag har jeg et dillema... Min datter har lenge gledet seg til høstfest i barnehagen, og hun har bakt pizzasnurrer, eplekake og laget eplesaft. Dette er noe vi foreldre skal kjøpe på kafe i dag.

Jeg er i ketose, og dersom jeg spiser dette, kommer jeg ut av ketsosen. Jeg hadde veldig bivirkninger da jeg kom i ketose i en hel uke...

Jeg prøvde å fortelle henne at jeg kunne kjøpe alt dette, men at jeg var litt allergisk, så jeg kunne bare smake på. (vet man ikke skal lyge, men hun skjønner jo ikke dette, men hun vet hva allergi er.) Da ble hun så lei seg, for hun ville jeg skulle spise mye av det hun hadde laget. Jeg kjenner jeg har skikkelig vondt inni meg nå. Det siste man vil er jo å skuffe sine barn! Men på en annen side, så har jeg endelig funnet noe jeg tror på, og har gått ned snart 6 kg på 2,5 uker, og på sikt her i livet, så er jo barna tjent med at jeg kommer meg i bedre form og går ned i vekt. Det vil jo bli mange slike utfordringer fremover...

Hva ville du gjort?
Føler jeg er en dårlig mor som i heletatt sliter med å velge hva jeg skal gjøre...

Setter pris på innspill!