Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 10:42   #5
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: VG 26/10-11: Lavkarbokrangel for åpen scene

Jeg er ganske ny i dette gamet, så jeg blir usikker når jeg leser leger og eksperter si slikt. Han jobber jo selv med overvekt, og er likevel så uenig...

Jeg kan skjønne at han er negativ til fet mat som bacon, svor og grisefett, men ikke til annen fettkilder som nøtter, fisk og avokado. DET kan da ikke være farlig for hjerte?

Og det virker som om han ikke skjønner at overvektige ofte spiser mye karbohydrater, og har derfor blitt overvektige. Jeg tar kanskje helt feil, men dette stemmer iallefall for meg. Jeg elsket pasta, knekkebrød og sjokolade. Ergo-mye kh.

Ps, er det noen andre som blir fort sulten igjen om de spiser frokost med lavkarbobrød?