Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 12:15   #2232
Lille34
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Gått å høre at det sannsynligvis er snart like normalt å IKKE rase ned i vekt Ang linfrøene, så skulle kurslederen min sjekke det opp med ED i Oslo og komme tilbake til meg. Kan informere dere om svaret når jeg får det. Er nok godt mulig at de forsvinner ut av kroppen uten å tas opp noe særlig. Det er vel derfor man helst skal knuse dem når de brukes i mat.

Jeg tenker at jeg vil gå over i Fase 1 etter Fase 3 om vekten stagnerer. Vet ikke om jeg orker å prøve på en annen diett, det er jo Fedon jeg vil følge i framtiden fordi hans kosthold ikke legger like store begrensninger som mange av de andre. Ser overhodet ikke mørkt på å spise denne typen lavkarbo resten av livet, og la vanlig pizza og sjokolade mm være unntakene i stedet for normalen. Passer meg utmerket

Tassa69: spent på hvordan det gikk hos Hetland?

Jeg pleier å kose meg med lightbrus på lørdagen, så nyheten om at det også finnes i en julebrusvariant var enormt god Det må jeg ha! Hvilket merke er det?

Motsto en kjempefristelse i går. Bakte datterens favorittkjeks i anledning bursdagen hennes, og de er jo bare sååå gode. Cookies med melkesjokoladebiter - NAM! Hadde veldig lyst på, og jeg kan sverge på at melkesjokoladen lokket på meg, men jeg takket pent nei mens siklet rant. Rørte ikke restene av deigen i bakebollen engang og er mektig stolt av meg selv

Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat