Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 12:27   #11
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Forskjell på mandelmel?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Har du prøvd å søke her inne, kanskje noe andre har prøvd det? Jeg hadde ikke hørt om den varianten med litt mindre fett, jeg har nemlig vært borte fra forumet en stund og har nok gått glipp av noe.

Jeg ringte og fikk svar: Den fettreduserte varianten krever mer væske enn fullfettvarianten. Det betyr jo at bakeegenskapene er forskjellige, og jeg holder meg til den fettreduserte varianten. Regner med at det er den folk henviser til i oppskrifter med mandelmel. (Ellers kunne man jo bare skrive malte mandler).
Du er forøvrig ikke den eneste som har vært fraværende en stund. Tror vi "ble borte" og "dukket opp igjen" ganske samtidig