Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 12:45   #261
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kan ikke flasker vaskes i maskinen før de er seks mnd?? vi vasker i maskinen hele tida vi... (nå får han bare ca en gang hver halvannen uke, men kan magevondt komme av de flaskene?)

Jeg sover også med puppen ute... Og i det siste spiser han nesten ikke på natta, men sovner så fort han er bortpå litt. Så jeg og baby har sovet både to ogg tre timer i sofaen... man får definitivt ikke god nakke av det!

Ta det med ro med vaskingen, er du snill. De bakteriene han eventuelt skulle fått i seg nå, er de samme han ville fått i seg etterhvert. Og å leve sterilt er jo ikke bra for immunforsvaret i noe tilfelle.

Og hver halvannen uke høres ikke ut som opphavet til noe magevondt, annet enn at alt kan gi magevondt ... Og husk at det er mye gråt som betyr 'dette var ikke det jeg hadde tenkt, og jeg vet ikke hva jeg hadde tenkt og dette er veldig fustrerende' mer enn 'jeg dør av smerte og det er din skyld, bare din' selv om det kjennes sånn ut. Din egen baby som gråter får i hvertfall mitt adrenalin til å flomme og hjernen til å floke seg.

Og suge seg på og så sovne, og så miste taket og lete etter puppen og om igjen og om igjen, joda, det høres kjent ut.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat