Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 13:49   #10
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Dillema... Hva ville du gjort?

Takk for tilbakemeldinger! Får håpe hun ikke følger med på spisingen min. Men dumme meg snakka jo med henne i morges om at jeg ikke kunne spise maten, så da ble jo hun som nevnt tidligere, veldig lei seg, så derfor komme hun til å watch me like a hawk!!! hehe

Jeg hadde sikkert ikke stressa så med dette om det ikke hadde vært for at jeg er sååå redd for å falle av denne lavkarbo-vogna som jeg har kommet meg på! Har gått oppover i vekt i 13 år, og endelig går det nedover!!!

Jeg har ikke lyst til å fortelle henne om Ketose, for da er jeg redd hun blir smittet og vil holde seg unna karbo også. Hun er kun 5 år, og jeg syns det er fortidlig til å ta inn kostholdstanker. Hun skal jo ikke tenke på sånn, og hun tenker ofte på det jeg tenker på... Hun vet ikke hva overvektig er, så jeg velger å ikke fortelle noe om det. Men takk for tipset likevel. Folk er jo forskjellige, og kanskje jeg tar feil...