Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen
Er litt syk enda jeg.. Men skal vel egentlig ikke klage, så lenge jeg ikke er sinnsyk.. tror jeg  
Feberen har sneket seg på besøk igjen en tur i dag.. Jeg er som et slakt. Får ikke gjort noenting. og jeg som har fullt program hele uka.. jaja..
Veieoholiker som jeg er.. så måtte jeg på vekta igjen en tur på morraen i dag. Bare for å se om de kg jeg hadde mistet forrige dagen var kommet på igjen.. Men det var de ikke.. vekta viste derimot -0,6 kg til. Det vil si -2 kg på to dager. Jeg tør ikke glede meg over det, for jeg regner med det er væsketap osv og at de kommer raskt på igjen i løpet av et par dager.. Men, det er jo litt gøy å se lave tall da.. hihi 
Håper formen kommer seg snart, har bestilling på 3 etg bryllupskake til lørdag, til et bryllup jeg selv skal i. Da blir det jo en aldri så liten (les stor) sprekk tenker jeg.. Vet ikke hva vi får av mat, men skal nå være flink og hoppe over potetene.. så sant det ikke er fløtegratinerte poteter da. det er jo SÅ godt.. sukk... Men, kakene... de kommer jeg ikke til å klare å holde meg unna.. er man i bryllup så er det lov å kose seg litt!
Skal også lage ei bursdagskake til fredag.. så det er nok å gjøre med baking + alt annet som skal gjøres med en bonsj med unger, og hester....
Nå i disse regnbort/blåsbort dager synes jeg det kan være godt med ei god og varm suppe, å kose seg med..
Og jeg kom over ei oppskrift jeg virkelig kan anbefale, Meksikansk kjøttbolle suppe! Kosa meg stort på mandag da jeg laget den.. Hadde suppe til middag og kveldsmat den dagen
Oppskriften fant jeg her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41683
Jeg brukte kyllingkjøttdeig, og de kjøttbollene ble snadder gode! mmm.
Jeg er veldig glad i litt sterk mat. blir god å varm da
Hadde bare snaut en halv paprika i.. og bare litt stangselleri. ca en halv, siden jeg ikke er så kjempe glad i det. Smakte helt nydelig 

|