Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 14:58   #10974
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg får tatt fullt blodpanel sånn ca fire ganger i året, både på hormoner, blodsukker (men nekter nå mere å ta glukosebelastning, da det rett og slett er for skummelt med den sukker-high'en jeg får) mineral- og vitaminnivå, stoffskifte etc.
Skal nok snart tilbake til Aker også, og få sjekket jodnivået, enn hvor slitsomt det er (tisse på en krukke i ett døgn ... ) Ser liksom ikke ut til at det har hevet seg så mye, tross knallsterke joddråper (Lugol's) i over et halvt år ... Tester med dråper på huden, og de forsvinner i rekordfart.

Var nettopp og leverte ei krukke med urin selv på Aker for og sjekke jod. Ble litt overrasket når jeg fikk beskjed fra dem at jeg bare kunne bruke ei syltetøykrukke Så store krukker har ikke jeg iallefall. Endte på 2,3 liter......

Jeg skal gå fast inne på Aker fremover, så jeg håper de er bedre til å følge med jevnlige prøver og reagerer når ting er ikkes om de skal.