Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 15:14   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Jeg vil ha honning i tekoppen min

Opprinnelig lagt inn av nednoenkg, her.

Har litt forskjølelses symptomer om dagen og elsker da og ta meg en varm kopp te med honning i.. Men skjønner jo at det ikke går
Og bare gå å ta en ts med honning i ny og ned fra kjøleskapet lindrer all halsmerte her i gården.

Derfor lurer jeg på om det finnes noe annet smart man kan kjøre eventuelt honninglav karbo??:P

Det er nok ikke så enkelt. Honning inneholder nemlig - i tillegg til sukkerr - en del stoffer som tar knekken på bakterier.

Noe av det samme finner du f.eks i hvitløk, men jeg ser ikke for meg at hvitløk i teen vil være det samme uanset...