Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Håper du vet hvor glad jeg er i deg og at alt jeg sier er ment i verdens beste mening vennen
Jeg vet kjære Bente, jeg vet  
Og jeg og vet at jeg bør hoppe ned i ketose igjen (hvis jeg noengang har vært der da...). Trenger bare å høre andre si det for å få et spark bak...
Og ja...jeg har strevd en stund. Har jo ingenting/svært lite å dele med dere andre i tråden siden jeg "ikke får det til". Og ja...vektnedgang er motivasjonen min (som andres). Og når det ikke fungerer...
Og ja, kanskje er jeg veldig sensitiv for kh....men hvor lavt skal jeg da gå? Under 5 er vanskelig å få til; da snakker vi kun rent kjøtt/fisk og oljer. Smør, egg, grønnsaker blir det et absolutt minimum av. Den varianten har jeg prøvd, dog bare to uker men det var tøft nok det. Jeg trenger nemlig grønnsaker for at magen ikke skal stoppe helt opp; merkelig nok hjelper det ikke med oljer og masse vann på det området
Jeg avstår gjerne fra å veie meg ofte, og sånn sett er ukentlig ikke bra heller... Kast vekta ut er lurt tenker jeg.
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
fettcellene suger til seg alt fettet pga høyt insulinnivå for å si det litt brutalt.
Synes jeg ser dem for meg jeg: Jeg tror jeg da trenger å vite hvor mye fett jeg skal (kan/bør) spise, og ikke bare maks grense på proteiner (1 g pr kg ønsket kroppsvekt) og kh.
Klem....
|