Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 23:36   #36
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dillema... Hva ville du gjort?

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Jeg ville gjort som flere skriver her, kjøpt flere for å ta med hjem til andre (foreldre, besteforeldre osv) - og spist litt av hvert produkt.

For din egen del kan det være greit å spise noe før du drar, med proteiner og fett - så bremser det blodsukkeret. Etter 1,5 timer kan du også prøve deg på "Tim Ferris-trikset" som Thomas Geisner henviser til i dette blogginnlegget, punkt 10. Jeg klarer rett og slett ikke like mange repetisjoner som Geisner (naturlig nok - så utrent som jeg er) - men tar så mange jeg klarer, og merker faktisk forskjell..

Jeg merker det veldig godt på kroppen når jeg spiser flere karbohydrater enn jeg har godt av, men gjør det innimellom likevel - hvis jeg har lyst. Så tar jeg heller konsekvensene i etterkant.

Herregud, kan hende du har reddet meg. Ironisk nok fant jeg denne i dag. Har bursdag i dag og jeg var flink heleeee dagen frem til 19-20 tiden..ble bedt på kinodate av drømmedama mi og da ble det godis og mat ute..tipper en tja, 200karbo. Når jeg kom hjem spøy jeg fordi jeg ikke har smakt sukker på 3mnd og jeg fikk panikk og løp 5km i motbakke og pøsende regn(bikkja hata meg). Så tok jeg 40 knebøy og 90 pushup mot veggen(blanda minutter og reps...). Veide 1 kg mindre også etter turen enn før. Angre angre angre, men krysser fingra for at tipset "ditt" hjalp litt God natt!

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat