Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen
Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.
mmm....ferdig med middag, det var fantastisk godt!!! Dessuten falt det så absolutt i smak hos både mann og barn også. Virkelig nam, burde prøves! Jeg tilpasset nok oppskriften litt etter eget hode, jeg pleier å gjøre det...hehe...
Så bra!
Må kanskje prøve meg på det jeg også en dag 
Er godt å finne noen gode oppskrifter! Jeg var så matlei at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg her for noen uker siden. Tenkte jeg mat så var det bare æsj.. Men så fikk jeg satt meg ned og letet rundt etter oppskrifter på nettet.. Fant masse godt.. Og det er jo bare å bruke fantasien litt.. Men den har sviktet meg litt i det siste da så da er det kjekt med internett og google
Ønsker alle en riktig fin dag!
Feberen herjet over meg i natt også, virkelig herlig å våkne opp i en liten krøll under dyna av at jeg skjelver så jeg rister, og med tidenes hodeverk.
Jeg tenkte bare med meg selv at nå er jeg lei! Har ikke tid til å være syk!
Skal liksom leke flittighusmor ting, rydde og vaske. Sy putetrekk til Sofasenga til Bonusdattera, som har fått nytt rom som jeg liksom skal klare å gjøre ferdig.. Gjerde inn beiteområdet til hestene her hjemme, så de kan komme hjem fra beitet snart, er snart ikke mat igjen der.. Så skal det bakes til den store gullmedaljen her + lages pynt til bryllupskaka.. I morgen er det full fræs med tur til legen, 1 times kjøring hver vei + noen ærend, så begynne å fylle og pynte kaker.. Haff.. rotet i huset får bare være rot.. Får prøve å bestikke jentene i huset til å hjelpe meg litt i dag.. de liker å tjene penger 
Og tror dere jeg klarte å holde meg unna vekta i dag da? 
Neida... Den viste -0,4 kg til fra i går.
Klarer ikke å "glede" meg over kg som er blitt borte de siste dagene for jeg regner med at det hopper rett på igjen så fort jeg blir frisk og rask..
Men men.. Får nyte det så lenge det varer 
Det var dagens syting fra meg! hehe..
Men når jeg først holder på her...
Er det noen andre, eller noen som vet, om det er vanlig å få feber når man går på lavkarbo? Om det er noe kroppen kan reagere på?
Jeg tror ikke det altså.. men tenkte jeg kunne spørre..
Holder feberen på videre til i morgen skal jeg ta det opp med legen.. kanskje få tatt en crp el noe for å se om det er noe i kroppen som ikke skal være der...
jaja..
Ha en fin dag dere, kos dere i høstværet 

|