Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 09:32   #4541
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Sanna: Uff, kjedelig med så sterk reaksjon på frukt, men som de fleste lavkarbo eksperter sier så er jo frukt bare vann og sukker, så det er kanskje ikke så rart egentlig

Lille Venn: tror du har rett i at vi som er litt opp i årene må være mye striktere for å få dette til enn ungjentene. Kroppene våre har vel blitt "misshandlet" med kh for lenge.....

Maria: Lykke til med to nye uker alene med de så. Flink er du!!!

Jeg har lest et sted (husket ikke i hvilken av de tusenvis av sidene jeg har lest om lavkarbo....) at 75% av aller overvektige har større eller mindre grad av insulinresistens. Så oss som er godt voksne, har slitt med overvekt en stund og bedrevet en del jo-jo slanking kan nesten ta det for gitt at vi har en viss grad av insulinresistens, men hvor ille det er kan vel variere. -Og det fins jo ingen annen kur enn å holde seg unna kh..... Hvis en da fortsetter å spise kh vil det lett utvikle seg og bli værre - og kan til slutt ende opp med metabolsk syndrom og til slutt diabetes 2. -Og uansett om en går mye eller lite ned i vekt, vil en gjøre det beste for kroppen sin ved å holde seg unna kh hvis en er i den situsjonen, og helse er jo uansett det aller aller viktigste!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat