Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 10:57   #13
ToreH
Gjest

Sv: Ja du vet du er på lavkarbo når du ...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ante ikke at personlige tanker om lavkarbo og andre som er/var i samme situasjon som meg kunne betegnes som latterlig jeg - hvem er du som kan dømme mine tanker og følelser rundt temaet overvekt og kosthold?

Ikke? Du var temmelig kritisk til mine innlegg om hva mine tanker, holdninger og erfaringer med lavkarbo, trening og slanking var her inne da.

Ingen kan dømme hverandre her inne, man kan kun snakke for seg selv og egen erfaring. Om andre velger lese, lytte og prøve ut får være opp til dems vurdering.

Men, at du må akseptere at andre oppfatter dine meninger som latterlige, jo det kan faktisk skje. Veldig mange oppfatter mine meninger, forslag som både sårende og ekstreme, men de har fungert for meg, og det må vi bare akseptere.

At du har tanker om andre semiovervektige og kanskje kan projisere dine følelser over på dem er nå så, siden du ikke kjenner de så bruker man gjerne den referansen som ligger en selv nærmest.

At andre her inne synes dine tanker og meninger om andre er latterlige, ja sånn er nå bare verden. Vi er forskjellige og det bør vi respektere. (selv om uttrykk som latterlig, teit, dumt, horribelt bør unngås i alle forum, det er jeg enig i)

Svar med sitat