Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 11:26   #32
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Helt enig med Carisma altså, glem gammel tankegang

Men siden du spør: Nå er bmi en min nede i normalområde, jeg har bare 1,7 kg til målvekten. Hadde BMI på i overkant av 30 og 20 kg overvekt da jeg startet i månedsskifte april/mai.
Fantastisk deilig, har aldri følt meg bedre

OJ, wow! Kjempebra, og på så kort tid!!

Jeg klarer ikke å legge i fra meg helt den gamle tankegangen, for syns jeg går veldig sakte ned om jeg spiser til jeg er mett. Jeg spiste ikke i gårkveld, og gikk ned 0,4 i natt, fornøyd med det Men om det stagnerer, så kommer jeg til å prøve å spise til jeg er mett. Men takk for tipsene