Sv: Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!
Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.
OJ, wow! Kjempebra, og på så kort tid!!
Jeg klarer ikke å legge i fra meg helt den gamle tankegangen, for syns jeg går veldig sakte ned om jeg spiser til jeg er mett. Jeg spiste ikke i gårkveld, og gikk ned 0,4 i natt, fornøyd med det Men om det stagnerer, så kommer jeg til å prøve å spise til jeg er mett. Men takk for tipsene 
Tusen takk
Anbefaler deg veldig å lese mest mulig, både kjøpe/låne bøker om lavkarbo, lese blogger på nettet osv i tillegg til alt som finnes her inne, med kunnskap blir det også lettere å endre tankesettet, og da er jeg overbevist om at du lettere lykkes. I tillegg til at kroppen min har respondert veldig bra på lavkarbo, tror jeg selv at en viktig grunn til at jeg har fått det så bra til å fungere er at jeg brukte masse til på å lese meg opp FØR jeg startet. Brukte lang tid på å leste alt jeg fant om ulike retninger her inne, søkte opp alt jeg kunne finne av blogger, kjøpte meg bøker osv. Derfor følte jeg meg godt rustet med i alle fall teoretisk kunnskap da jeg startet. -Men så må man jo alltid tilpasse seg hva kroppen forteller en også, så justeringer har jo definitivt blitt gjort etter hvert.
Ønsker deg masse lykke til og håper du får like gode erfaringer med dette kostholdet som jeg har fått
|