Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 13:18   #37
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!

Bare 0.7kg, du tuller? Hadde jeg gått ned 0.7kg hver uke hadde jeg jammen gått ut og heist flagget! Tro det eller ei, men du går ned MYE om du går ned nesten 1kg i uka.

Slutt å vei deg hver dag, ikke se på hva du gikk ned på en natt. Kutter du kveldsmaten en dag, så er det ganske sannsynlig at du går ned litt i løpet av natten, for du har mindre i magen. Se på vekta over 1 måned, ikke kortere perioder. Spis riktig og spise deg mett.

Jeg er helt enig med Carisma, glem kaloriene og spis deg mett hver dag over en tid, skulle det ikke gå ned kan du prøve å spise litt mindre, men i starten er det faktisk VELDIG viktig å spise nok så kroppen ikke tror den blir sultet. For det å gå over til høyfettkost fra høykarbokost er ganske stor omveltning for kroppen. La den få mange uker på seg med nok mat, ikke start å sult kroppen med en gang.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat