Sv: Spise lavkarbo ute
Imse, karbonader, ost, pølser, kebab uten brød, alle disse tingene er ikke mat for noen som ikke tåler melkeprotein og har cøliaki. Hvilke steder selger varm løvstek (hva er det?) og koteletter og ren fisk? Butikker flest har ikke en varmdisk dessverre, jeg vet ikke om noen rundt mitt daglige virke, men skal ha dem i bakhodet nå som ribbesesongen begynner og de får et alternativ til den horrible varme kyllingen butikker pleier å ha. Selvplukk salat kan jeg bare spise om det er klart skille mellom melk og brødgreiene og salat og kjøttgreiene og folk ikke kan bruke samme klypa til alt. Det er det sjelden, så det blir lite selvplukk, og igjen, jeg tror selvplukksalat er mye sjeldnere enn varmdisk, kan ikke huske sist gang jeg så det...hmm de har det kanskje ute på CC Vest?
Roastbeef er godt, men prisene er rett ut prevantive, så det er ren luksus og ikke noe å holde seg mett på.
Gerd, tusen takk for endelig noen linker. Jeg skjønner dog ingenting av de der søkene, jeg får jo bare en vilkårlig liste med treff og må bruke masse tid på å lese og myse for å finne ut om tråden er relevant. Skal prøve å ta en titt.
|