Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 15:41   #16
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Mandelkake med vanilje- og sjokoladekrem - den beste jeg har smakt hittil!

Opprinnelig lagt inn av Yasi, her.

Jeg hadde ikke mandelmel Derfor malte jeg bare mandler som jeg hadde liggende Kanskje det var derfor resultatet ble så perfekt?! Jeg fikk litt tyggemotstand på denne måten.. Jeg pleier heller ikke å bruke penger på mandelmel, men jeg vet at det er mange av leserne mine som ikke har foodprosessor/kverner til å male mandlene selv. Derfor jeg linker.. Gjør jeg ikke det får jeg fort spørsmål :P

Men jeg kan ikke forestille meg at resultatet blir ille ved bruk av mandelmel :O Denne kaken er bare så god! Etter min smak da.. Hehe

Takk for svar Yasi, det var supert. Noen skriver mandelmel og mener malte mandler og omvendt. Ikke greit å vite hva man skal bruke da Men nå kan jeg bare helt etter oppskriften