Sv: Spise lavkarbo ute
Beklager, jeg gikk glipp av siste setningen. Men det er MYE rent kjøtt å få kjøpt både på resturant og dagligvare. Lurt å se etter når man handler når man IKKE er sulten for å få idèer til hva man kan kjøpe neste gang man er sulten og må evt skaffe det på dagligvaren i farta. Tenk på hva slags pålegg du pleier å spise. TÅler du nøtter og frø, kan det være lurt å ha litt nannah knekkebrød i en boks i veska om du ofte er i en slik situasjon der du trenger mat på tur.
Hva har du pleid å kjøpe på feks kafè før da? Er det så vanskelig å bare droppe karbene?
Løvstek må du spørre om er glutenfritt eller ikke, men det er kjøttdeig som er kjevelt helt flatt( genialt å ha i fryseren, den stekes på minutter om man har dårlig tid). Vår lokale kafè på mega har ofte koteletter til dagens middag. Eller ren fisk, som sei eller laks.
Jeg pleier ofte å ha med meg matpakke jeg, for vi har ikke råd til å spise ute.. Så jeg har med matpakke nesten hver gang jeg er utpå. Redder meg fra mange desperate situasjoner.
|