Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 17:27   #8
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spise lavkarbo ute

Beklager, jeg gikk glipp av siste setningen. Men det er MYE rent kjøtt å få kjøpt både på resturant og dagligvare. Lurt å se etter når man handler når man IKKE er sulten for å få idèer til hva man kan kjøpe neste gang man er sulten og må evt skaffe det på dagligvaren i farta. Tenk på hva slags pålegg du pleier å spise. TÅler du nøtter og frø, kan det være lurt å ha litt nannah knekkebrød i en boks i veska om du ofte er i en slik situasjon der du trenger mat på tur.

Hva har du pleid å kjøpe på feks kafè før da? Er det så vanskelig å bare droppe karbene?
Løvstek må du spørre om er glutenfritt eller ikke, men det er kjøttdeig som er kjevelt helt flatt( genialt å ha i fryseren, den stekes på minutter om man har dårlig tid). Vår lokale kafè på mega har ofte koteletter til dagens middag. Eller ren fisk, som sei eller laks.

Jeg pleier ofte å ha med meg matpakke jeg, for vi har ikke råd til å spise ute.. Så jeg har med matpakke nesten hver gang jeg er utpå. Redder meg fra mange desperate situasjoner.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat