Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 17:41   #40
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!

OK, jeg skal prøve å legge om gamle vaner med å telle kalorier... Takk for at dere gidder å svare meg, det setter jeg pris på

Ja jeg leste boken og så at det sto dette med kveldsmat, men ble litt forvirret av diett.no som ikke en gang har linjer for kveldsmat... Trodde diett.no var en side for lavkarbo, fikk tipset her gjennom lavkarbo.no. Men nå skjønner jeg...

MEN: Jeg tenker også slik: Det er jo begrenset hvor mye kroppen klarer å forbrenne hver dag. Jeg spiser jo 1500 kcal pr dag, og det er jo ikke å sulte seg. Men som sagt, er forstatt sulten da... Kanskje jeg spiser feil mat? Spiser stort sett 2 egg med bacon til frokost, så kyllingsalat til lunsj eller 2 tynne brødskiver med lavkarbobrød med salami og majones. Middag: Fisk/kjøtt med grønnsaker. Noen nøtter hver dag, og dersom jeg spiser til kvelds, så spiser jeg 2 brødskiver til.

Jeg vet jeg ikke skal veie meg hver dag, men har alltid gjort det, og nå som jeg går nedover, så er det jo sååå artig å stå opp om morgenen, og se at det går nedover. Jeg vet også at man skal være fornøyd med å gå ned 1 kg i uka, men jeg vil raskere ned, tenkte derfor at om jeg passet på inntaket av kcal, så ville det gå fortere. Er ikke det logisk da?