Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 18:44   #129
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Når det gjelder sykelig overvektige får jeg vondt i magen av de som mener at disse har godt av trening. Veier du 150 kilo tror jeg ikke det er særlig godt for kroppen å legge ut på joggetur. Det må være en utrolig belastning, og hos mange har knærne begynt å svikte for lengst. Slankekrigen klarer jeg ikke å se på lenger, blir bare så oppgitt og irritert over hvordan de pusher og psyker ut de stakkars deltakerene. 4 timers trening, også vifter de kaker og andre fristelser foran ansiktene deres. Som om overvekten kommer av dårlig viljestyrke. Det er bare så utrolig slemt!

Signerer!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat