Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-05, 23:05   #57
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Sjokoladekaka med soyaprotein?!

Opprinnelig lagt inn av FantasiJenta

Heisann,

Tenkte jeg skulle prøve den sjokoladekaka med soyaprotein.. Men det er en ting jeg ikke skjønner og som jeg må spørre om.. mulig jeg bare er dum, men..

-Man skal ha 3dl natreen.. og jeg regna ut at det ble 24 kh? Kan da ikke stemme siden det er ca 10 i hele kaka..

Natreen: 0,8kh i 10gram.. 3dl=30gram. Tok da og ganget 0,8 med 30 som blir 24..

Nei, nå er jeg en smule forvirra.. hih..

spør du meg så spør jeg deg .... men må seff svare bare sånn for og gjøre forviringen litt større det kan ha noe med at ikke alle khd påvirker blodsukkeret sånn som i sukkerfrie sjokolader innholder jo et hav av khd men bare 1-2 som påvirker blodsukkeret (f.eks cavalier... atkins) men jeg veit ikke om natreen er et sånt søtningsmiddel da ...

bare et forslag

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat