Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 20:02   #5
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Cola Zero kan ikke måle seg med ...

Hva slags sjuk er du? ved halsbetennelser( altså streptokokker og piggtrådhals) klarer jeg nesten ikke å spise noe.
Skulle jeg slutta å spise hver gang jeg var forkjølet hadde nok det vært en knakende god slankekur når er er forkjølet gjerne 2 ganger pr måned..

Men i slike perioder sniker jeg til meg oig lage shake av feks: 2 egg, 100g cottage cheese, 1/2dl fløte, 50-100g frosne bringebær, 2-3ss kaldpresset olje og søtning etter smak, kjør med stavmikser, veldig forfriskende
Eller bringebæris: 1 egg, 1/2dl fløte og ca 50g frosne bringebær( evt noen til om det blir for flytende).
Om halsen ikke krangler går det fort i nannah knekkebrød med godt pålegg, det som formen tilsier jeg får i meg.

Hvordan cola gjør en frisk skjønner jeg ikke, sukker får jo bakteriene til å formere seg grasalt!

Ellers riktig god bedring og all medfølelse! Fra en som synes cola zero og light smaker skikkelig kunstig.. Drikker litt pepsimax innimellom, ikke like heftig..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat