Sv: Spise lavkarbo ute
Du har rett Carisma, jeg er flinkere til å se hva som ikke fungerer enn å fokusere på det jeg kan gjøre. Det bunner nok ut i at jeg aldri lærer å slå meg til ro med alt jeg ikke kan ha så jeg vil sjelden ha det jeg faktisk kan spise, fordi jeg ikke har spesielt lyst på det rett og slett. Dårlige holdninger, feil måte å se på det, kall det hva du vil, du har rett.
Om det er en Coop Mega på Bislett så vil jeg gjerne finne den! Jeg vet bare om den der matbutikken i Bislettrundkjøringen.
Meny på Ringnes og en ICA supermarked på Kiellandsplass vil jeg ikke akkurat kalle Grynerløkka... Men anyho, du har rett de er der, der er ikke jeg da.
Fortell meg gjerne om noen løsninger som har dukket opp som jeg har oversett.
Fudge, ja du aner ikke alle timene jeg har brukt på (iherb) å prøve å finne en melkefri proteinbar som ikke er full av karber. Har ikke funnet, tar lykkelig imot tips om det har dukket opp.
Jeg skal aktivt lete opp varmdisker i min vei! Og finne ut hvor de selger tapas, fordi porsjonene er små nok til å passe som en lunsj.
(De knekkebrøene har jeg også et alternativ til, jeg har laget tykke små lapper laget av malte mandler, malt kokosmasse,malte linfrø, egg og kokosmelk stekt i masse kokosfett. Oppbevares i kjøleskapet. Jeg tar med noe slikt med salami. Det er dessverre ikke proteiner i det, og i en annen tråd her var det noen som informerte meg om at jeg ikke måtte tro det var spesielt karbofritt å spise så mye mandler og kokosmasse som jeg spiste, så jeg prøver å moderere inntaket av de lappene.)
Men takk for innspillene alle sammen, jeg har faktisk lært masse jeg, verden fremstår som litt mindre av en ørken.
|