Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-11, 10:47   #14
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jo mindre karbs, jo mer fett forbrennes?

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

For meg høres det ganske logisk ut at jo mindre karbohydrater man inntar, jo mer fett forbrennes - fortere ned i vekt. Stemmer dette?

Om jeg husker rett så anbefalles det å spise i alle fall 10g kh hver dag. Hvorfor det? Er det ikke bra å kutte det ut HELT? (Vel, det er vel umulig, men så og si)..

Bare lufter litt tanker. Jeg må gå ned i vekt da overvekten min bokstaveligtalt ødelegger hele livet mitt.. Jeg har ikke slikt hastverk, men sliter med motivasjon, har vært av og på lavkarbo i flere mnd nå og tenkte kanskje hvis jeg var super-streng en stund og så resultater, hadde det kanskje gitt meg den motivasjonen jeg trengte.

Hadde det ikke vært bedre for deg å finne noe du kan leve med i lengden? Hva hjelper det å kutte ut alt som heter karbohydrater, KAKSKJE rase ned også gå opp igjen da man blir drittlei? Det ødelegger garantert for både motivasjon og selvtilitt..