Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-11, 10:29   #150
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Bare for å dele egen erfaring: Jeg fikk tatt MR av et kne som blir stølt og ømt av fysisk aktivitet. Det knirker og knepper, men samtidig har jeg hatt en del episoder med full låsning.
Det viste seg og være frie kalklegemer som "flyter rundt" i kneet, og som jeg sannsynligvis må fjerne med en operasjon... Kan være greit og sjekke ut om man plages med knærne. Jeg er lite hoven og betent, bare etter kraftige låsninger, så det er ingen betennelse bare irritasjon.

Skjønner! Men nå er jeg ikke plaget av dette med mindre jeg anstrenger meg som jeg beskriver, så det er jo ikke egentlig noe problem. Hadde jeg hatt lyst til å jogge eller løpe i trapper, så hadde det vært det.
Før var knærne ømme hele tiden, men ikke nå lenger.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat