Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-11, 19:03   #366
Nutta
Medlem

Nutta sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Nutta er ny på veien

Sv: Prøvere

hei! lenge siden jg var inne her nå må nesten komme med en liten oppdatering siden vi var på sykehuset i september! mannen skulle ta biopsi i testikkelen for å se om han hadde noe levende der, men han ble stoppet på operasjonsbordet på grunn av nye oppdagelser. vi begge ble enda grundigere undersøkt (av en helt ny person) og hun ville sette mannen på pregnyl. hun trodde at etter 6 mnd med sprøyter, lavkarbo og trening så ville han kanskje produsere sædceller på egenhånd! jg ble sjokkert, for jg var egentlig forberedt på å få høre at det ikke gikk. jeg fikk vite at jg har masse friske egg igjen.. jg bare sliter med eggløsning pga PCOS ... men de kan lett hjelpe meg med en operasjon hvis jg kommer under 30 i bmi. da vil jg mest sannsynlig ville få en normal syklus (hvis jg ikke går opp i vekt igjen da!)

Iallefal.. jeg ble utrolig sjokkert! jg satt jo der, og var egentlig forberedt på å få en negativ beskjed... legene har egentlig ikke vært særlig positive i vårt tilfelle. de sa det var siste del av utredningen, og at d ikke var mer å gjøre hvis de ikke fant noe i biopsien. jg ble forresten ganske sur også.. for nå har vi jo nesten rykket tilbake til start. vi har jo hatt mange måneder med masse kaos og vonde følelser pga måten vi har blitt møtt på. Men nå skal vi tilbake i mars etter et halvt år med medisiner, trening og riktig kosthold og da skal mannen ta prøver for å se om han produserer sædceller på egenhånd. og hvis jg har klart å komme meg under 30 i bmi settes jeg opp på en operasjon. men uansett... dette er iallefall veldig, veldig spennende! håper virkelig på lysere tider for oss!

Sist redigert av Nutta : 28-10-11 kl 19:09.
Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat