Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-11, 23:37   #4559
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godkveld alle sammen! Kom meg tidlig hjem fra salsafesten i kveld, siden jeg skal åpne alt tidlig i morgen og derfor må komme meg ut av huset senest kl. 9. Vært en slitsom men veldig kjekk dag!

Nysgjerrig nok: Så koselig å se deg her igjen! Håper alt går bra med deg, var litt bekymret for deg! Å gud, de karamellene så jammen gode ut, har du en oppskrift på dem som du har lyst til å dele Sønnen spør meg stadig om jeg ikke har noen lavkarbo godte oppskrifter, men jeg har liksom ikke fokusert så mye på det enda, kanskje på tide å finne noen gode alternativer på det også

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Må si hei til deg også, Dollsine

Du og Maria - og alle dere andre er velkomne til å komme og danse med meg når som helst

Takk for bekymringen - det varmer.
Og hipp-hipp-hurra for jobbendringen din - så bra!!! Ble kjempeglad når jeg så det - ikke no' er som en løst jobbkonflikt. Kjenner på det selv om dagen, hvor mye lettere alt er nå. Motivasjonen øker taktfast.
Her (dvs hvis jeg klarer å lime inn linken) er oppskriften. Og det var forbausende enkelt, for resultatet blir bedre jo mindre du rører. Veldig gode - og så mektige at de faktisk varer en god stund i skapet. Dypper du i "fornuftig" sjokolade så er jo innholdet faktisk helt ok å leve med. Tror det ligger mere i kategorien "godis" på denne bloggen også.

http://lchf-bloggen.blogspot.com/201...-snickers.html

Og - jeg vil også danse med deg Bente!!! (Skriver meg på dansekortet og håper det blir mørkt) Hehe!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat