Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-05, 17:38   #24
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

At det er ufattelig mye bra norsk musikk var vel å overdrive. Men jeg liker såklart noe norsk musikk, det er bare det at det er så MYE ufattelig dårlig norsk musikk. Spesielt innen hip-hop/rap (unntatt Ravi & DJ Löv og Tungtvann og tildels MadCon). Men på 80-tallet (som resten av verden) var det mye bra. Trønderrocken var super en periode.

Mine favoritter er:
Dum Dum Boys
Åge Aleksandersen
3 små kinsere
Rosenborg-musikk
Postgirobygget
Trang Fødsel
Röyksopp
Kurt Nilsen

noe av Wenche Knutsson, Terje Tysland, Hans Rotmo, Olav Stedje, Hilde Heltberg, DeLillos, Jokke & Valentinerne

Og jeg skal høre på den nye skiva til Tone Damli Åberge.

Kom også på en sang som er fin med Bjørn Eidsvåg men da sang han ikke alene, det var den duetten med hun svenskedama. "Mysteriet deg" med Lisa Nilsson var det vel? Fornøyd nå eller.

Du glemte jo kaizers orchestra! Det var sikkert en bare glipp, så jeg kan tilgi...

(liten kaizers-misjonær, jeg...)