Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 09:20   #12
LaLa77
Medlem

LaLa77 sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 48
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Kotolysekuren

Hei.
Både jeg og mannen startet i juni, og har begge to gått ned mellom 20 og 25 kg. Det var ingen av oss som ønsket å veie oss den første tiden, så det er litt vanskelig å si det eksakte antall kg Så det betyr vel med kjapp hoderegning ca 5 mnd.

Det har sånn sett vært enkelt for oss, fordi vi har vært to om det, og vi har heller ingen barn, eller andre vi har mått ta hensyn til i forhold til måltider.
Vi har vært veldig beviste begge to på at dette ikke er en kur, men et valg om hvordan vi skal spise også fremover. Jeg tror det er nøkkelen til å lykkes, samtidig så er ihvertfall jeg så sta at når jeg først bestemte meg for at det var dette jeg skulle gå for, så har det aldri vært noe annet alternativ enn å gjennomføre og ikke "sprekke".

Den første mnd. var et mareritt, med null energi, vondt i hodet osv, men etter det har det gått ekstremt greit. For meg så har det også vært lurt å involvere de rundt meg, og fortelle hva jeg gjør og hvorfor jeg spiser det jeg spiser. Terskelen for meg for å ikke klare det da har blitt mye høyere, jeg er skrudd sammen slik at har jeg satt meg et mål, og fortalt noen om det, så er det et nederlag å ikke klare det. Så ja, selv om jeg gjør dette kun for meg selv, så er det en ekstra motivasjon å ikke mislykkes

Vi har vært veldig "strenge" når det kommer til mat, og jeg har ikke vært over 20 g kh en eneste gang på disse mnd. Samtidig, jeg drikker vin mer eller mindre hver eneste helg, men passer på hvilken type og hva den inneholder.

Nå går vekten mye saktere ned enn tidligere, men ligger på ca 500g ned i uken og er happy med det

Det har ikke vært enkelt, men nøkkelen til å lykkes for meg har vært å bestemme seg for at det ikke eksisterer noe annet alternati, og da har det bare vært sånn

LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat