Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 11:08   #15
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Kotolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har vel rekorden på lang tid på vektnedgang. Ikke gått ned 25 kilo, men i påsken i år nådde jeg min foreløbige minstenotering, og da hadde jeg gått ned 24,5 kilo. Jeg la om kostholdet høsten 2006. Ingen utskeielser på disse 4,5 årene å snakke om. (To "sprekker"?!). Fordelen med å bruke så lang tid er at jeg ikke har noe løshud å snakke om, og hodet henger så absolutt med!
Jeg har hele tiden vært ganske rigid og stort sett vært i ketose siden vinteren 2007, men har også hatt en del sykdommer som har forsinket vekttapet; insulinresistens, pcos, lavt stoffskifte og mye kroppslig stress. Men jeg er nok litt mer som 157cm, og har ikke hatt noen store problemer eller vanskeligheter med omleggingen. Det er overhodet ikke noe alternativ, eller det minste fristende å gå tilbake til mitt gamle kosthold.
Jeg er kanskje litt heldig, for jeg har aldri vært godterispiser av stor skala, og jeg har aldri hatt problemer med overspising/trøstespising. Kanskje heller motsatt ...
Jeg regnet på det i påsken at jeg har gått ned i snitt ti gram i uka siden oppstart. Haha! Men det har gått utrolig i rykk og napp for meg. Har opplevd å stå stille i to år, for så å gå ned ti-tolv kilo på få måneder.
Nå er jeg mer eller mindre normalvektig, men bør fortsatt ned noen kilo til. Ikke noe stress! I'm in it for the long run.

Haha, jeg misunner din stahet

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat