Sv: Den store felles ED-tråden
Lørdag igjen, men i dag skal jeg ikke lage pizza. Ungene er ikke hjemme, derfor blir det kun duften av min egen lovlige mat her hjemme. Skal unne meg et glass lettbrus da, som vanlig på lørdagskvelden Gjemmer unna vanilje/karamellbaren til utpå kveldinga og skal i tillegg spise sjokoladekjeks. Kjempegodt
Ellers går det fortsatt bra, synes jeg. Raser ikke ned i vekt, men det har da forsvunnet noen kilo. Dessuten forsvinner det fortsatt mange cm rundt magen, og det er jeg kjempeglad for Skal på ny veiing og individuell samtale om 12 dager, og det ser jeg veldig fram til. Fase 2 om noen få dager, men jeg vurderer å vente til jeg skal på møtet, bare for å få en litt mer flying start. Eller kanskje jeg skal vært flink jente og ringe kursleder med spørsmålene mine i stedet for... Har fortsatt lyst til å beholde middagene mine, og heller bytte ut et annet måltid som jeg likevel ikke spise med særlig fornøyelse. Omelettene, for eksempel.... Vil heller spise vanlig omelett. Tror jeg...
Hvordan gjør dere andre det i Fase 2? Er det kun middagen som kan erstattes med "vanlig" mat
Ha en flott lørdag, alle sammen

|