Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 14:21   #945
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hva med kommentaren til nellie om hva jeg vet og kan? Ingen som reagerer på den som langt under beltestedet? Dette er for dumt.

Men denne er selvsagt langt innenfor, fordi nellie er en høyt respektert forumdeltaker som aldri sier sin mening, eller?

Nei, jeg vil ikke si at kommentaren til Nellie var "langt innenfor", men definitivt mer innenfor enn din. Og det har ingenting med om Nellie er høyt respektert eller ikke. Og hun sier absolutt meningene sine!
Når hun kaller deg uvitende, så tror jeg (uten å legge ord i munnen på henne) at hun sikter til at du er uvitende om grunnen til overvekten til menneskene på forumet, og det stemmer jo - akkurat som at jeg også er uvitende om dette.
Derfor kan det være lurt å unngå å generalisere og si ting som kan virke sårende når de er helt unødvendige i diskusjonen.
Det virker som du har humor og selvironi, og det er flott, MEN jeg tror den humoren passer bedre i en muntlig form, og at det på et forum som dette, hvor du nettopp ikke aner bakgrunnen til de andre "tilstedeværende", kan være greit å tenke seg om et par ganger før du poster det du har på hjertet

Sist redigert av lifejack : 29-10-11 kl 17:59. Årsak: skriveleif
lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat