Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 17:38   #270
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Etter fødselen vil jeg gjerne ha sånn mirakuløs kjendiskropp 7 uker etterfødsel, gjerne med superflat mage og nydelig fasong.

Siden jeg ikke er dum vet jeg at dette er ett utopi da, menneh, jeg vil veldig gjerne raskt ned i vekt/ evt. opp i toppform. Foreløpig ser det ut til at jeg ikke kommer til å produsere melk i nevnelig grad (jada jada, men jordmor har sagt atpuppene mine er ute av funksjon) så tviler på at amming kommer til å være ett særskilt stort aspekt.

Hvorfor jeg vil raskt i form? Fordi jeg føler meg råtten. Jeg er på galeien på kostholdsfronten og pga både svangerskapsproblemer og muskulære problemer så kan jeg heller ikke trene særskilt mye. Dettegjør meg sur. Irritabel. Oppblåst. Jeg føler meg 350 kg tung. Jeg er rastløs og mye grinete. Og nei, ikke spesielt mye av det skyldes mageværingen, for jeg har merket at sånn har jeg blittellers også når jeg har spist galt og trent lite.

Bør ned værtfall 10 pre-babyvekt, og kanskje 15 post babyvekt. Jeg kommer til å trene myeog hardt (ja, jeg blir å gjøre det, har babypass flere ganger om dagen) fordi jeg fortjener det. Hva bør jeg spise?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat