Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 20:19   #23
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Kotolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Du kan ikke sammenlige andre med deg. Du kan ikke forvente noe ut fra andres solskinnshistorier.Du kan ikke forvente noenting som helst av det andre har opplevd nettopp fordi du er du og andre er andre.
...
Nettopp derfor kan du ikke bruke andres erfaringer som utgangspunkt, du kan bruke det som motivasjon - både gode og dårlige erfaringene.

Ja, jeg vet jeg ikke kan automatisk forvente å oppnå det samme som dere, men jeg syns det er moro å høre. Som motivasjon som du sier. Takk for tilbakemelding!