Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 21:16   #6
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Til dere med cøliakidiagnose som lever på lavkarbo ...

Høres ut som du reagerer på korn, men det som OGSÅ slo meg var at i både boller og is, og sikkert den paien der også, så er det melk eller melkeprodukter. Og siden du reagerer litt på is så vil jeg tro at du reagerer både på hvetemel og enten på laktose, melkesukker eller melkeprotein siden når du spiser begge deler blir superdårlig.

Du kan enten spise gluten og få diagnosen og dermed få rundt 22 tusen kroner ekstra i året (tror det var slik atman automatisk får sats 4 og kan søke om sats 6 altså 37260 kroner med dokumentasjon) , eller du kan la være, det er nok ditt valg. Jeg ville imidlertidig gjort litt egentesting først både mht på mel og melk

__________________


Sist redigert av Cherry : 29-10-11 kl 21:27. Årsak: endra utbetalingssum
Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat