Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 21:55   #27
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Kotolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Klart det er morro å høre, men det kan jo bli litt trist om du ikke selv får til detsamme

Husker hvor forbanna URETTFERDIG jeg syns det var at en annen kvinne gikk ned 55 kg på under ett år, mens jeg brukte halvannet år på 50 og fremdeles harnoe igjen

Ja, jeg ser den. Men jeg har troen på at dette skal gå, selv om det sikkert tar lengre tid en jeg håper. bare det går nedover, så er jeg fornøyd, selv om jeg er utålmodig av natur... hehe. MEN, 50 kg er jo sinnsykt bra da!!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat