Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 04:24   #14
Stian Danielsen
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Stian Danielsen er på en erverdig vei

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Jeg ville unngått å ta jerntilskudd dersom du ikke har påvist mangel eller lege eller annet helsepersonell anbefaler det.
Du trenger ikke å betale gebyrer/ekstrautgifter hvis du bestiller for under 200kr (dette er ikke inkludert frakt), men vær obs på at den grensen gjelder når pakken ankommer landet, og da kan kursen ha endret seg. Det kan derfor være lurt å ha litt margin. Du finner tollens omregningskurser her, og disse gjelder for ca en uke av gangen.
Ellers er det, som jeg skriver litt lenger oppe her, lov til å importere høyere doser enn det som er tillatt solgt reseptfritt i Norge fra land innenfor EU/EØS

Takk for info!

Jeg fikk følgende svar fra bigvits angående skatt/toll:

"Dont worry about import taxes. WE import everything into the UK legally and pay all taxes. Shipping products among member states does not attract any further tax."

Hvis det virkelig fortolles på over 200kr så blir det problem i forhold til den dyrere typen. Den koster normalt ca. 500 kr per boks, så den blir det vel verre med da - hvis ikke bigvits har rett i at det ikke fortolles.

New Chapter, Vitamins Multi, Organics, 40+ Every Man II, 117 Tablets
http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=644&bid=55

Stian Danielsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat