Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 09:56   #18
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av Stian Danielsen, her.

Takk for info!

Jeg fikk følgende svar fra bigvits angående skatt/toll:

"Dont worry about import taxes. WE import everything into the UK legally and pay all taxes. Shipping products among member states does not attract any further tax."

Hvis det virkelig fortolles på over 200kr så blir det problem i forhold til den dyrere typen. Den koster normalt ca. 500 kr per boks, så den blir det vel verre med da - hvis ikke bigvits har rett i at det ikke fortolles.

New Chapter, Vitamins Multi, Organics, 40+ Every Man II, 117 Tablets
http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=644&bid=55

Om du bor i nærheten av svenskegrensa og ett av de større svenske postkontorene kan du sjekke om de godtar Poste Restante-post. Jeg bor i Harrybyen og bestiller til Strømstad postkontor. Bigvits sender alltid sendingsbekreftelse, og om det er større bestillinger også sporing. Vanligvis tar det ca 1-1,5 uke fra sending til det kommer til Strømstad. Der har Poste Restante-post en liggetid på 14 dager (mulig den kan forlenges om man ringer) før det returneres.
Når du så kjører over grensa med dette er det 1 år, til eget forbruk + 3000-kronersregelen som gjelder(3k for under 24 timer ute av landet, 6k for over...). Så kan man jo stikke innom en av helsekostene på nordby og fylle opp med annet stæsj også + kjøttkvoten i flesk og kylling...